Retouren

Het kan voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is. U heeft recht om binnen 15 dagen, zonder opgave van reden, ons op de hoogte te stellen dat u van de koop af wilt zien. Dit kunt u doen door het retourformulier te mailen naar: info@outdoorhoreca.nl. Wij nemen aan de hand van uw mail contact met u op om de aankoop te ontbinden.

Retourvoorwaarden:

Bestelde producten die niet zijn gepersonaliseerd, kunnen in de meeste wel gevallen geretourneerd worden. Om er zeker van te zijn of uw producten aan de retourvoorwaarden voldoen, kunt u contact met ons opnemen via: info@outdoorhoreca.nl

  • Het gaat niet om gepersonaliseerde producten;
  • Het product is onbeschadigd;
  • Het product is ongebruikt;
  • Het product is voorzien van de originele verpakking.

Mocht de bestelling tijdens transport schade hebben opgelopen, dan raden wij u aan om foto’s te maken van de beschadigde verpakking en de schade op het product. Op deze manier kunnen wij uw retourmelding sneller verwerken.

Uitzondering retourneren

Outdoorhoreca.nl biedt de mogelijkheid om de producten te personaliseren. Omdat de gepersonaliseerde producten specifiek op de wensen van de klant zijn afgestemd, kunnen deze helaas niet geretourneerd worden. Uiteraard is Outdoorhoreca.nl op maximale klanttevredenheid gericht. Wij zullen daarom altijd met u meedenken om tot de best mogelijke oplossing te komen.

Productgarantie

Outdoorhoreca.nl besteedt veel aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Echter kan het weleens voorkomen dat een product helaas niet voldoet aan de kwaliteitseisen.

Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit van het geleverde product, dan kunt u ons hiervan per mail op de hoogte stellen. Voeg hierbij zoveel mogelijk informatie toe, zoals foto’s, zodat er gericht kan worden gekeken naar de beste oplossing. Hiervan wordt u direct op de hoogte gesteld.